728x90 AdSpace

  • Latest News

    4/06/2009

    Photoshop Animasyon Yapma

    kirli adam hareketli animasyon photoshop
    Bu efekti de yapana kadar öldüm. abduzeedu abimizin sitesinde vardı zar zor öğrendim yakında resimli olarak anlatırım sizede...

    kirli adam hareketli animasyon photoshop
    Geçenlerde birisi msn'mi eklemiş bana bir logo yağar mısın diye sordu. bende neden olmasın dedim yukarıda gördüğnüz resmi yaptım. sonra dedim buna efek ekleyeyim . dedim aşağıdaki gibi bir efek verdim gerçi bir tane frameyi unuttum bir yerde aksanlık var ama neyse :D Resme tıklayınız...






    hayalet Tim diye bir logo yap dedi. bende yan taraftaki logoları yaptım üzerine tıklayarak orjinal hallerini görebilirsiniz. Birisi Hareketli...

    Hadi şimdilik bu kadar bye...

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Photoshop Animasyon Yapma Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top