728x90 AdSpace

  • Latest News

    5/09/2009

    Bedava tk uzantılı domain alma Resimli Anlatım

    Cyber- Warriorda HackTool adlı üye çok güzel bir paylaşımı vardı? Hemen bende saldırdım aldım biliyorsunuz ki türküyede satışı başladındı :) Yaw bedava varken niye para verelim...

    İşte Yeni Adresim
    http://eKirliAdaM.TK

    Şimdi ücretsiz tk alanını nasıl alınacağını resimli olarak inceleyelim.. Tabi konunun devamında :)




    Gelelim Nasıl Alcaz Bu Durum Sadece Turkler İçin Geçerli..

    eğer proxy kullanıp girersek bedavadan .tk alabiliriz..
    ben proxy için http://www.proxygizlen.com/ ’u kullandım
    http://www.dot.tk ’ a GO!
    Buradan Sonrası .. Üyelik Bilmeyenler İçin
    "Rename a long web address (URL) into an real domain name" Bir Ad Deneyin Burasi icin
    Siteniz.TK
    This domain is still available " Yazıyorsa OK’dur "








    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    8 yorum:

    1. kardeş hemen kapanıyor mu sonra.. sonuuçta bedava ama türkiyede parayla satıyorlar.

      YanıtlaSil
    2. wallahi benimki daha kapanmadı ekirliadam.tk halen reklamsız olarak yönlendirme devam ediyor...

      YanıtlaSil
    3. cw hacktool ne yaaaaaaaaaaaaaaaaa

      YanıtlaSil
    4. :Dx cyber warrior sitesinin bir üyesi... Bu makaleyi hazırlayan şahıs :Dx

      YanıtlaSil
    5. abi mail gelmedi

      YanıtlaSil
    6. Normal şartlarda gelmesi gerek. Bilgilerinizi kontrol ediip tekrar deneyin..

      YanıtlaSil
    7. ya beyler ben bu sitenin içerigini nereden düzenliyecem bi bilgi alabilirmiyim lütfen

      YanıtlaSil
    8. ya ben bu sitenin içerigini nereden düzenlicem yardım lütfen ergunn.tk yeni açtım

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Bedava tk uzantılı domain alma Resimli Anlatım Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top