728x90 AdSpace

  • Latest News

    5/03/2009

    Masaüstündeki klasör ve simgeleri altındaki mavi renk

    Yandaki resimdeki gibi masaüstündeki klasör ve simgeleri altındaki mavi renkli alan var. masaüstünü kötü gösteriyor. Uğraştım bir türlü yapamadım sonra dan bir sitede buldum çok basitmiş lo :D

    şimdi masaüstünde her hangibi boş bir yere sağ tıklayıp Özellikler>Masaüstü>Masaüstünü Özelleştir>Web
    bölümüne geliyoruz. ve orada tikli duran alanı kaldırıyoruz....

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    5 yorum:

    1. evt cok kötü gösderiyodu yardımcı oldugun icin sagol f5 yaparken yani yenile yaparken bilgisayarı kasıyodu düzel mesi iyi oldu eskiden böyle bisi olmuyodau kendi kendine oldu düzelmesi iyi oldu cok saglun

      YanıtlaSil
    2. ÇOK SAOL YAPTIM OLDU...TEŞEKKÜRLER

      YanıtlaSil
    3. bide sanırım jpeg dışı bi resim koyarsak da bu renk çıkıyor :D
      wallpaper yapmıştım bi kere png kayıt ettim masaüstü yaptım ikon bg leri mavi oldu :D:D

      // kicker

      YanıtlaSil
    4. KARDEŞ ALLAH RAZI OLSUN YA VALLAHİ İKİ SAATTİR ONUN UĞRAŞIYORUM YA ÇOK SAĞOL

      YanıtlaSil
    5. Eyvallah kardeş

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Masaüstündeki klasör ve simgeleri altındaki mavi renk Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top