728x90 AdSpace

  • Latest News

    6/04/2009

    Photoshop Güzel Bİr Yazı Efekti

    Photoshop ile yan taraftaki tasarımın nasıl yapılacağını konunun devamında resimli olarak görebilirsiniz...






    Adım1 - Arka Plan

    Öncelikle herhangibi boyutta siyah arka planlı bir çalışma açın, daha sonra #0f1c25 rengi ile dolduruyoruz... Ve aşağıdaki gibi olacak...

    Adım 2 - Yazı Yazıyoruz

    Aşağıdaki yazıya benzer kalın bir font kullanın ben Arial Black kullandım bunun için...


    Adım3 - Sıra Geldi Layer Style

    Layer bölümünde yazı layerine sağ tıklayrak Blending Options seçeneğine tıklayalım.
    Ve sırasıyla aşağıdaki değerleri girelim...

    Drop Shadow


    Outer Glow

    renk değeri #afd3e2

    Inner Glow

    Renk değeri #93c1d4

    Gradient Overlay

    Renk Değeri #afd3e2 ve Beyaz



    ve son hali:

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Photoshop Güzel Bİr Yazı Efekti Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top