728x90 AdSpace

  • Latest News

    6/01/2009

    Photoshop ile Site Yapma(layout) Kesme ve Dreamweaver Aktarma

    Merhaba arkadaşlar pek çok arkadaş photoshop ile web arayüzleri layoutlar yazırlıyor. Kesim ve Dw aktarma hakkında öğrendiğim bir kaç şeyi sizlerle de paylaşmak istedim.

    Photoshop İle Web Arayüz Hazırlama

    Arayüzü Slice Tool ile Kesme

    Arayüzü Dw Aktarma ve Kodlama :D hakkında videolara aşağıdan ulaşabilirsiniz...

    arayüz hazırlama:

    /uploaded_files/19582ce1e1204fe12b079_bc747f37e4441c4282.rar

    DW ye aktarma ve hazır hale getirme:

    /uploaded_files/410e74fa3c21dc37fcb8_57582dbe1068de6807e.rar

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    4 yorum:

    1. Paylaşımlarınız harika. Dell laptop servisi çalışmalarınızda başarılar diler.

      YanıtlaSil
    2. indirdim izledim gerçektende güzel anlatmışssın.. emeğine sağlık...

      YanıtlaSil
    3. Merhaba öncelikle sitenizi cok begendım hemen uye oldum ve ılk sorumu soruyorum :)

      Konuyla ılgılı oldugu ıcın burada sormak ıstedım, ben photoshop da tasarımı kesme ıslerımlerımı yaptım, sayfamı dw ye aktardım, sag tarafta menum var, menumden tıkladıgım sayfalar farklı pencerelerde acılıyor, fakat benım ıstedıgım ıse, ındexın orta kısmında daha once photoshop da kestıgım yerde acılması, bunu nasıl basarabılırım, sımdıden tsk ederım.

      ıyı calısmalar.

      YanıtlaSil
    4. @Fatih Olmustur bunun için iframe kodunu kullanabilirsiniz... Daha önce sanalkurs ta verilen şu dersi inceleyin: yardımcı olacaktır takıldığınız bir yer olursa yine buradayız... http://www.sanalkurs.net/iframe-kullanimi-3313.html

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Photoshop ile Site Yapma(layout) Kesme ve Dreamweaver Aktarma Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top