728x90 AdSpace

  • Latest News

    7/12/2009

    Adsl Aile Koruma Şifresi Web Engeli Çözüm

    Bir kaç gün önce aile koruma şifresi kurdum pc'ye. Fkat yan taraftaki "Şu siteye Erişiminiz Engelleniyor: Web" şeklindeki hata web erişimini de kesiyor. bazen sinir bozucu olabiliyor. Sonra uğraştım ettim bulamadım bir türlü. Sonra hizmeti aradam adam boş boş konuşuyor. Bilmem kurarken anti-virüs varmı. kaldır yeniden kur.
    Normal şeyler bunlar kardeşim. Neyse o da yardımcı olamadı bana sonra ararken aşağıdaki ekranda aşağıdaki Erişime izin ver bölümündeki tikleri tikleteyim dedim. ve denedim hakkatten oldu. :D hatanın sebebi bu imiş. Pc'ler arası ver alışverişi tikini tikletmek laızmmış :D Aşağıdaki ekrana aile koruma şifresinden Filtre Ayarlarından ulaşabilirsiniz.

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Adsl Aile Koruma Şifresi Web Engeli Çözüm Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top