728x90 AdSpace

  • Latest News

    7/11/2009

    Cem Garipoglunu buldum...


    Yetisin ey ahali ! Kosun kosusturun! Gazeteciler, Magazinciler, spikerler, p****cular, seri katiller kosun! Kosusturun! Cem Garipoglunu buldum!!!

    45 kisiyi oldurdum once!
    Sonra turlu turlu akraba cinayetleri isledim!
    Bingolde akrabayi akrabaya vurdurdum!
    Adanada evleri yaktim!
    70 yasinda bir dedeydim 14 yasinda kiza tecavuz ettim!
    Erkek kardesimide alip, sevdigim kizi zorla kacirdim, gelmeyince irzina gecip benim olmasini saglamak istedim, oda olmadi kafasina sopa vurarak oldurdum!

    Medyayim ben! Ve siz sadece Munevveri oldurdugumu dusunuyorsunuz…

    Kosun ey ahali! Cem Garipoglunu buldum!

    Son 2 ayda onlarca cinayet islendi bu ulkede..Munevver Karabulut`un canice katledilmeside bunlardan yanlizca bir tanesiydi..Sevgilisinin elleriyle olume giden bir kiz cocugu vardi..Guzel bir kiz ve zekiydi..Sevgilisi ile fotograflari,bloglari,mesajlari, Cem in tatil goruntuleri vs vs haklarinda her bir sey yayinlandi..Aylardir bu cinayeti konusuyor medya..Boylesine hunharca bir cinayeti konusmalida…Devamli gundeminde tutmali ve baski yapmali, suclular bulunsun diye..

    Fakat dikkatimi cekiyor artik bazi seyler..Baski yapilsin, yayinlansin, suclular bulunsun, bulunsun da yanlizca Munevver`in katillerimi?

    Bu cinayeti bu kadar medyatik yapan nedir? Yada soruyu su sekilde soralim, Mardinde dogmamis bebege sikilan kursunlarin, Munevver Karabulut cinayetinden asagi kalir yani nedir?

    Kabul ediyorum..Medyanin cinayetin ustunde hemen her gun 100 haber yapmasinida elestirmiyorum..Kabul edemedigim sey, medyanin neden daha buyuk haberler yapabilecegi bir Mardin Cikmazi var iken, Munevver Karabulut u tercih etmesi…

    Cinayetin arkasindan cikabilecek uc bes olasilik mevcut oysa…

    Cem cinayeti tek basina isledi!
    Cem cinayeti iki arkadasi ile isledi!
    Cem satanistti ve ayinle oldurduler kizi!
    Cem in ailesi cinayete tanik!

    Baska?

    Cem bulunduktan 10 gun sonra kimse bu cinayeti konusmayacak artik..Cunku Cem iceri tikilacak ve olay kapali kapilar ardinda devam edecek…

    Ama Mardin deki cinayetin sebepleri, ihtimaller, Mardin ve bir cok dogu illerinde topraklarin birilerinin ellerine zorbalikla gectigi ve bunun gibi onlarca gercek, Mardin Katliamini medya icin daha buyuk bir pasta yapmaz miydi?

    Asil faillerin, gercekten yakalananlar oldugunu mu dusunuyor medya?
    Medya bu olayin gercekten basit bir toprak paylasim kavgasi olduguna mi kanaat getirmis?

    Oysa Munevver Karabulut cinayetinin ustune gidildigi kadar Mardin Katliaminin da uzerinde durulsaydi, daha fazla ekmek cikardi medyaya..Failler yakalansa bile, bir agacin dallari gibi onlari muhtesem haberler yapmaya goturecek onlarca baslik cikardi o katliamdan…

    Peki neden 45 kisi degilde, bir Munevver Karabulut?

    Medyayi Mardinden, Bingolden, Adanadan, ic anadoluda ki igrenc cinayetlerden uzaklastiran sebep nedir?

    Medya beni aydinlatmadikca ben kendimi aydinlatmaya calisacagim..O halde bana gore sebep sudur…

    Dogu ve Guneydoguda ki cinayetler her kasindiginda birileri `iyi cocuklar` ile haber saliyor..Hep ama hep yanlizca birilerine dokunuyor oradaki cinayetler…Bu sebepten medya kasiyamiyor..Zavalli gazeteciler, patronlarinin yazarlari olan adamlar, bu kasinmanin patronlarina kadar varabilecegini bildikleri icin kasiyamiyorlar..

    Doguda, Guneydogu da yapilan hic bir katliamin uzerine bu kadar gitmedi medya…Halbu ki orada olen onlarca cocuk en az Munevver kadar degerliydi bizlerin gozunde..Insanlardi herseyden once..

    Ama olmuyor..Cunku kimi medya insan olarak gorsede orada ki halki, gostermemek icin cabalamak zorunda..Oyle emir aliyor…

    Dogu,Guneydogu deyince aman ha akliniza yanlizca Kurtler gelmesin..bu medya, doguda oldurulen Turklerin de hesabini soramiyor…

    Hergun olen Turk askerlerininde hesabini soramiyor, Bingolde haince bir planla oldurulen 33 askerinde hesabini soramadi bu medya…

    Cunku 30 yildir Dogu ve Guneydogu topraklarinin uzerinde oldurulen her kim olursa olsun, olumlerinin ardindan nerden baksan bir devlet cikti…

    Zirve Yayinevinde ilginc bir sekilde oldurulen 1 Alman 2 Turk un de hesabi yarim kaldi..

    Cunku medya hep batidaki sonucu belli cinayetler ile ugrastirildi…Hafiye kesilen yazarlar, gazetecilerde Cemin pesine dustu, dusuruldu boylece..

    Ve dusundum ve tasindim ve karara vardim ki Cem Rusyada falan degil..

    Cem Istanbulda…

    Cem Basin ve Medyanin vicdanlarinda…

    Oradaki cinayetlerin hic birisinin uzerine gidemeyen medya, elinde bulundurdugu gucu, taraflica ve duygularini peskes cekerek amirlerine, bile bile Cem oluyorlar..
    Taniklik ettikleri, bildikleri, dusundukleri binlerce gercek var iken her cinayetin ardindan, sanki emir almis gibi, yanliz belirli cinayetlerin avukatligini yapiyorlar…O halde oradaki kafa kesmelere, oradaki 45 kisinin hunharca katledilmesine, oradaki insanlarin kaybolmasina ve cinayetlerinin aydinlatilmamasina ortak oluyorlar..

    Iste bu yuzden Cem Garipoglu Medyanin Ta kendisidir…

    En az Cem kadar sogukkanli bir sekilde hala birilerinin olumlerine vesile oluyorlar…

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    1 yorum:

    1. Zaten medyanın ve devletin istedikleri bu :( doğuda eğitim yok ondan bunlar oluyor diyenler bu olaylara ne diyorlar.

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Cem Garipoglunu buldum... Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top