728x90 AdSpace

  • Latest News

    9/19/2009

    Blogger Draft nedir? Ne işe yarar.


     Blog dünyasına yeni adım atıp blogger'da blog açan kullanıcılar genellikle bloggerin standart yönetim panelini kullanırlar. Bir müddet standart yönetim panelini kullandıktan sonra ise standart yönetim paneli bazı isteklerini karşılamıyor. Özellikle web tasarımdan anlayan blogcular için bloggerin standart yönetim paneli bazı durumlarda yetersiz kalıyor. İşte burada blogger draft devreye giriyor.


    Daha hızlı ve kullanışlı mesaj gönderme alanındaki editör daha kullanışlı. Halen test aşamasında olan bu uygulama ile otomatik olarak konunun devamını oku eklentisini oluşturabilirsiniz. Bu uygulamayı kullanmak için yapmanız gereken Buradan giriş yapmak ve eğer her zman buradan giriş yapmak istiyorsanız Blogger Taslak'ı varsayılan kumanda panelim olarak ayarla. seçeneğini tiklemeniz yeterli...

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    1 yorum:

    1. Bencede normal panelden çok daha iyi tavsiye ederim.

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Blogger Draft nedir? Ne işe yarar. Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top