728x90 AdSpace

  • Latest News

    9/22/2009

    Pes 2007, 2008, 2009 klavye ve joystick oyun kumandasıyle iki kişilik oynama


    Geçenlerde pes 2007'i indirdim bilgisayarım anca ona yetiyor. :) her neyse baktım bir türlü yan tarafta yer alan oyun kolu ile klavyeyi kullanarak iki kişilik oynayamıyorum. İkiside aynı işleri görüyor iki takım seçemiyom. Sonra anladım nasıl oluyor :D şimdi oyun klasörünün içinde settings.exe diye bişey var.  (C:\Program Files\pesklasörü\settings.exe diye)

    işte ona tıklıyoruz ve açıyoruz.








     işte yukarıdaki gibi bir ekran geliyor. Burada klavye tuşlarını ayarlayabilirsiniz. Şimdi burada iki kişilik oynamak için Player 1 yazan yere geliyoruz ve ora seçili olan oyun kolunu iptal ediyoruz. Daha sonra Player 2 bölümüne gelip oyun kolunu seçip Tamam diyoruz.

    Yani Player 1 de oyun kolu olunca olmuyormuş? :) Biz player 2 yi kol yapacaz :D

    VİRÜS VAR
     Arkadaşlar bu aralar piyasada gezinen max.i.net internet cafe tarafından riplenen PES 2007 nin içinde packed.win32.black.a adında bir truva atı var. Yani virüs var. Benim kaspersky öttü :D

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    4 yorum:

    1. hımm şimdi anladım :D ben ikincisini felan yapıyordum. Ama birde karşılaştığım bir hata önce player 2 kol yapın player 1 klavye oluyor otomatikmen... teşekürler

      YanıtlaSil
    2. Çok iyi teşekkürler..

      YanıtlaSil
    3. Kafayı yicektim nerdeyse teşekkürler

      YanıtlaSil
    4. MAX.i.NET İnternet Cafe'nin sahibiyim. Oyunu ben riplemedim ama ben paketledim. PES2007.exe dosyasında aldığınız uyarı virüs veya trojan değil crypted (şifrelenmiş) olmasından dolayıdır. Bazı crack'lerde bu şekilde uyarılar alabileceğinizi biliyor olmalısınız...

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Pes 2007, 2008, 2009 klavye ve joystick oyun kumandasıyle iki kişilik oynama Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top