728x90 AdSpace

  • Latest News

    1/07/2010

    Facebook Profile ve Hayran Sayfalarına Müzik Çalar Ekleme (resimli anlatım)


    Herkesin merak ettiği konulardan bir tanesi Facebookta müzik player nasıl eklerim yada hayran (fan pages) sayfalarına nasıl müzik player eklerim... Bu soruyu bende sordum ve facebook uygulamalarına göz attım ve en iyi ve kullanışlısını buldum yan taraftaki gibi bir görünntü ile facebook profilinizi süslüyor... Şimdi bunun nasıl yapıldığına bakalım...

    Öncelikle facebook hesabımıza giriyoruz ve Buradaki uygulamaya gidiyoruz... Gerekli işlemleri yaptıktan sonra(uygulama sayfasında uygulamaya git butonunu tıklayın, sonra izin ver bağlantısı gelir kullanım şartlarını okuduktan sonra aşağıdaki resimde gerekli ayarları yapınca işlem tamamdır...

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    4 yorum:

    1. resim net değil...genede bişeyler yaptım...en fazla 2 şarkı mı yükleyebiliyoruz..daha yüklemek için para istiyor sanki ? cevap verirseniz sevnirim

      YanıtlaSil
    2. Konudaki resme bakarsanız 2 taneden fazla müzik yüklediğimi göreceksiniz tabiki bu konunun açıldığı tarihte olan bişey şuanki durumdan haberim yok :)

      Resmin büyük hali için üzerine tıklayın... yada aşağıdaki bağlantıyı kullanın..
      http://1.bp.blogspot.com/_sEDRYCV2qFA/S0X0kGT6WGI/AAAAAAAAAxY/Q3ZORysuxyQ/s1600-h/facebook_playerekleme.jpg

      YanıtlaSil
    3. DOSTUM ÇOOOOOOOOOOOOK SAĞOL SAYENDE YAPTIM.... :D


      http://www.facebook.com/Full.Premium?sk=app_2436915755

      YanıtlaSil
    4. ya nasıl yapılıyo kardes bu ya uygulama diye bişy yokki

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Facebook Profile ve Hayran Sayfalarına Müzik Çalar Ekleme (resimli anlatım) Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top