728x90 AdSpace

  • Latest News

    1/08/2010

    Msn de Yine Bir Sorun

    Msn kendini zorunlu günceLLeştirdikten sonra sizin için biLmem ama benim için alışmak biraz zor oldu velhasıL velkeLam bir virüsümsü bişeyi daha keşfetmiş bulundum... reçetesi ağır ama:D
    sorunumuz bir hata koduyla başLıyor önce msn açtığınızda kişi Listeniz görükmüyor
    sonra beni hatrla demeseniz dahi sadık msn niz sizi unutmuyor ve sonuç msn nize giremiyorsunuz
    hata kodu : 80048103
    msn nin belirli hata kodlarında bile yok bu hatnın çözümü ki baktığım bi ton forumdada bulamadım
    kesin çözüm herzamanki gibi FORMAT diyolar ama ben hala çözüm bekLiyorum buLan varsa bu kirLi adama bildirsin:) haaa.. unutmadan bu olayda msnniz sizin msnniz hariç tüm msn leri sorunsuz açıyor;) kirli kaLın....
    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    1 yorum:

    1. 1. Denetim Masası’nı açın, ve Program Ekle/Kaldır seçeneğini bulun.
      2. Bu listeden, “Nvidia Ağ Erişim Yöneticisi”’ni bulun ve kaldırın.
      3. Bilgisayarınızı yeniden başlatın ve Windows Live Messenger’ınızı açmayı tekrar deneyin.

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Msn de Yine Bir Sorun Rating: 5 Reviewed By: NokChy
    Scroll to Top