728x90 AdSpace

  • Latest News

    3/15/2010

    Psd'den Css'ye Geçme ve Wordprees Teması Hazırlama

    Volkan Görgülü websitesinde Eşi Benzeri Görülmemiş Video Serisi'ne imza attı. Çok başarılı ve açıklayıcı bir anlatım ile sitesnin temasını nasıl geliştirdiğini css kodlarına nasıl döktüğünü videolu anlatımlarla gösteriyor.


    Bölüm 1 Video 1

    Videonun ilk 1 dakikasında desteğinize teşekkür ediyorum ve giriş yapıyorum, 2. ve 5. dakikalar arasında mevcut tasarımı neden bu şekilde yaptığım üzerine konuşuyorum, kullanıcı odaklı tasarımdan, kullanıcıyı yormamaktan ve kullanıcının belirli noktalara rahat bir şekilde nasıl odaklanabileceğinden bahsediyorum, geriye kalan 17 dakikalık süreçte ise beyaz yazı tahtamın üzerine Web Deneyimleri’nin tasarımını geliştiriyorum.
    Bilgisayarınıza indirin, Normal video (83 MB) | Kota dostu 33 MB’lık düşük kaliteli video

    Bu Videoda Ne Var

    Arkadaşlar bu videoda tasarımın yapısını ve içeriğini XHTML ile nasıl kodlıyacağımı sesli bir şekilde düşünüyorum. Düşüncelerimi duymak için videoyu izleyebilir, XHTML kodlarını ise bu bağlantı aracılığı ile görüntüleyebilir ya da buradan bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
    Bilgisayarınıza indirin, Normal video (81 MB) | Kota dostu 33 MB’lık düşük kaliteli video

    Bölüm 2 Video 2
    Bilgisayarınıza indirin: Normal Kalite (54 MB FLV) | Yüksek Kalite (78 MB AVI)

    Bölüm 2 Video 3
    Bilgisayarınıza indirebilirsiniz: Yüksek Kalite (104 MB AVI)


    Bilgisayarınıza İndirebilirsiniz: Yüksek Kaliteli Sürüm



    WordPress Teması Yapmaya Giriş

    Video Bağlantısı


    WordPress Teması Geliştiriyoruz

    Video Bağlantısı

    Volkan Görgülü'ye bu kadar güzel paylaşımlarda bulunduğu için teşekür ederiz ayrıntılı bilgi için sitesine ulaşabilrisiniz.... http://www.webdeneyimleri.com

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    3 yorum:

    1. Evet web deneyimleri sitesi de uçmuş :( Bende videolar mevcut zaman bulduğumda upload eder konuyu güncellerim :(

      YanıtlaSil
    2. rica etsem upload yapar mısınız, şuan bana çok lazım bu dersler, zamanında indirmiştim ama silinmiş sonra bulamıyorum

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Psd'den Css'ye Geçme ve Wordprees Teması Hazırlama Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top