728x90 AdSpace

  • Latest News

    7/05/2010

    Php Admin Login Kontrolü Video Ders

    Ufak bir blog projesinin bu bölümünde admin sayfasında gerekli kontrolleri yapıyoruz... Bize gerekli tabloları oluşturup, admin login sayfasının kontrolünü yapıyoruz daha sonra panel için çerez oluşturuyoruz...



    Veritabanında gerekli tabloları oluşturuyoruz...

    Admin ve Haberler Tabloları from kirliadam on Vimeo.


    Bu bölümünde admin login kontrolünü yapıyoruz...

    Admin Login Ayarları from kirliadam on Vimeo.

    admn panelinde gezebilmemiz için gerekli çerezleri oluşturuyoruz... 
     
    Login Cookie (çerez) Oluşturma from kirliadam on Vimeo.

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    2 yorum:

    1. Onur - onur89@live.com19 Temmuz 2010 16:18

      Öncelikle emeğine sağlık. Fakat bir sorunum var. Çerezi aynı klasördeyse çekebiliyoruz. Ben farklı klasörlere yönlendirmek istiyorum. O zaman çerezi nasıl çekeceğim? E-mailime yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.

      YanıtlaSil
    2. Dostum Çok Güzel Ellerine Sağlık.. Devamını bekliyorum en kısa zamanda.. Benim bir ricam olucak.. Eğer bu admin panelinin içini , veritabanı bağlantılarını ve adminden yapılan işlemlerle sitenin sayfalarına girdi yapıldığını gösteren videolar hazırlarsan cok memnun kalırım..
      İyi Çalışmalar..

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Php Admin Login Kontrolü Video Ders Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top