728x90 AdSpace

  • Latest News

    1/01/2011

    Ziyaretçi Defteri

    Geçenlerde photoshop ile sade basit bir ziyaretçi defteri arayüzü tasarladım. Sonra kodladım. Fena olmadı geliştirebilirim bunu... Videoda yanlış yada eksik yaptığım yerler oldu.


    Ziyaretçi Defteri PSD Convert Css from kirliadam on Vimeo.

    textarea özelliklerini değiştirdim. Videoda ayrı bir class yapmıştım fakat buna gerek yok.
    textarea class="kutu" cols="60" rows="10"
    Bu şekilde cols="60" rows="10" genişlik ve yüksekliğini belirledim. .

    kutu2 sınıfını sildim.  kutu sınıfının son hali.
    .kutu {
    margin-top:5px;
    border:3px solid #bababa;
    padding:3px;
    display:block;
    margin-bottom:10px;
    }

    Dosyaları ve Psd Dosyasını BURADAN indirin...

    Dosyalar burada da var
    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    3 yorum:

    1. Güzel olmuş hocam :)
      Sanırım psd yi css ye aktarmadan psd haline göre uyarlamışsın css/html olarak şık olmuş kodlanmış halinide yayınlarsan güzel olur tabi özel degilse :)

      YanıtlaSil
    2. Aslında PSD den css çevirirken resimli alanlar olmadığı için öyle basit oldu. :) Kodlanmış hali linki yukarda birde burada var.

      http://cid-1b54380840ac0447.office.live.com/self.aspx/Webmaster/Kirli%20Adam%20Blog/zdefter.rar

      YanıtlaSil
    3. linkler için teşekkürler
      www.filmkampusu.com

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Ziyaretçi Defteri Rating: 5 Reviewed By: MHMT ALI
    Scroll to Top