728x90 AdSpace

  • Latest News

    12/24/2011

    Call of Duty: Modern Warfare 3 Mouse Sorunu



    Call of Duty oynunu severek oynayanlardanım. Modern Warfare 2'ye kadar bilgisayarımda sorunsuzca oynadım. Fakat 2 den sonra bilgisayarımda kasılmalar oldu. Black ops'u kurmadım bile... Neyse efendim. Modern Warfare 3 kurduktan sonra ekran donmasından ziyade fare hareketlerinde sorun olduğunu gördüm. Fare birden hızlanıyor. Tuhaf tuhaf hareket ediyordu. Bilgisayarın gücü yetmiyor. Kasıyor... Sorunun çözümü için şunu yapın: Öncelikle config.cfg dosyasını not defteri
    ile açıp seta r_imageQuality "0" değerini düşürün... normalde 4 olabilir... Ben sıfır yaptım. Bunu yaptıktan sonra oyunu açın. oyun açıldıktan sonra masaüstünü açın. Pencere tuşu ile yada direkt CTR-ALT-DELETE yaparak görev yöneticisini açın. Görev yöneticisinde işlemler sekmesinde iw5sp.exe i bulup sağ tıklayın. aşağıdaki gibi öncelik ata alt sekmesinden normal yada normalin üstünde şeklinde ayarlayın...

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    2 yorum:

    1. Öncelikle açıklama için teşekkürler.Ben sırf bu farenin aniden hızlanması ve düzensiz hareket etmesi sebebiyle G500 fareyi sinirden kırıp mx518 aldım halen saçmalamaya devam ediyor.Birşey farkettim.Farenin hz hızını ne kadar artırırsak o kadar sapıtmalar meydana geliyor.Birde şöyle birşey söyleyeyim bende ATİ HD 6850 ekran kartı farken böyle birşeyi hiç yaşamamıştım.Nvidia gtx serisine geçtikten sonra bu problem ortaya çıktı.Ati kartlarının grafik motoru ilginç.böyle hem yumuşak dönüyor hemde daha kontrollü gibi geldi.Nvidia ise bilimum titremeler yapmakta.Yani azda olsa ekran kartıyla alakası var diye düşünüyorum.

      YanıtlaSil
    2. benim şöyle bir sorunum var ben modern war3 ü kurdum sonra oynadım bitirdim hiçbir sorun yoktu aradan bi kaç hafta geçti tekrar kurup oynamaya başladım ama her 2-3 dk da bir 10 sn donuyor bunun sebebini bilen varsa yardım edebilirmi? ...

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Call of Duty: Modern Warfare 3 Mouse Sorunu Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top