728x90 AdSpace

  • Latest News

    3/21/2012

    Mozilla F1 ile Sosyal ağlarda link paylaşmak artık daha hızlı

    Az önce Mozilla Türkiye sayfasında gördüm... Eklenti çıkalı epey olmuş? Mozilla Labs. tarafından geliştirilmiş. Eklentiyi yükleyerek Adres satırının sonunda F1 şeklinde yer alıyor. İstediğiniz bir sayfayı pek çok sosyal ağ sitesine gönderebiliyorsunuz. Ayrıca gmail adresinizden mesaj olarak da gönderebiliyorsunuz...

     Sosyal ağlarda link paylaşmak sizin vazgeçilmezse, Mozilla F1′i hemen deneyin.

    Mozilla Türkiye Sayfası için www.mozilla.org.tr 'yi ziyaret edin.

    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    2 yorum:

    1. hiç denemedim acaba dediniz kadar iyimidir google chorme kullanıyorum ama bunu denemedim

      YanıtlaSil
    2. ben denedim. öyle anlatildigi kadar degil. cogu hava civa.

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Mozilla F1 ile Sosyal ağlarda link paylaşmak artık daha hızlı Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top