728x90 AdSpace

  • Latest News

    3/13/2012

    www.Hocam.com- Üniversitelilerin Buluştuğu Sosyal Ağ


    Yanlızca Üniversite Öğrencilerinin bir arada sosyalleşmesi amacıyla kurulmuş olan Hocam.com ilk kurulduğu yıllarda sadece ODTÜ de eğitim alan öğrenciler için bir ortam sağarken daha sonra dışardan da fazla rabet görmesi Hocam.com un başarılı çıkışı diğer üniversite gençleri tarafınca da ilgi görmeye başladı, Diğer Ünlü sosyal medya ağlarına nazaran artılarının olduğu ap açık ortada, örneğin profilini kimlerin baktığını ögrenebiliyoruz.
    Üyeler arasında her konuda sıcak bir etkileşim sağlayan hocam.com paylaşmanında ön planda olduğu bir vizyon ile üyelerinin etkileşimini sağlıyor.

    Daha ne Bekliyorsun Hadı Sende ÜYE OL...
    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    4 yorum:

    1. Çok kötü bir site... Sitenin moderatörleri kendi tekeline almış siteyi... Sitenin forum haricinde hiçbir kullanılabilir bir yanı yok... Foruma yazılan cevapların %85 i konu ile alakasız şeyler...

      Girip boş vaktinizi harcamaya bile değmez... hocam.com amatörce yapılmış sosyal olmayan bir site... Facebook'ta tanıdıklarının hepsini bulup canı sıkılanlar için sosyomat sitesini tavsiye ederim.

      YanıtlaSil
    2. sitenin temasının adı ne

      YanıtlaSil
    3. @Adsız Bu siteyi kast ediyorsan:

      Blogger Template Style
      Name: Glore
      Author: Lasantha Bandara
      URL 1: http://www.premiumbloggertemplates.com/
      URL 2: http://www.bloggertipandtrick.net/
      Date: August 2011

      YanıtlaSil
    4. İlk Yorumu Yapan @Adsız,
      Bende beğenmedim bakma hocam.com için öyle şeyler yazdığıma,
      sırf aktivasyon alabilmek için yazdım.
      Siteyi incelemek istedim 2 yıldır aktive etmediler hesabımı denk geldi yine linki bi yerde girdim baktım halen bekliyor aktivasyonum. Birde istediklerini yapayım aktive edeceklermi dedim, reklamlarını yapınca tabi hemen de ettiler. :)
      Ama boş bir projede değil o kadar kullanıcıyı çekebildiyse demekki var bir başarısı boş insanlar girip abazalıp yapıp zaman geçiriyor ne bilim sitenin trafiği öyle yada böyle oldukça iyi bunuda göz önünde bulundurmak gerek

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: www.Hocam.com- Üniversitelilerin Buluştuğu Sosyal Ağ Rating: 5 Reviewed By: Mustafa Cerit
    Scroll to Top