728x90 AdSpace

  • Latest News

    6/09/2012

    Canon Powershot SX150 IS KDV Dahil 234.22 TL

    Merhaba arkadaşlar bu aralar ucuzundan bir fotoğraf makinesi arıyordum. Bir ara baktığımda fiyatı 600-500 lerdeydi. Şuan bu sitede 198.49 TL KDV dahil fiyatı ise 234.22 TL. Fakat ben almaktan vazegçtim çünkü kalem pil kullanıyormuş. Bilmiyorum sağlam piller ile işini görür dediler ama ikna olamadım. Ben fotoğraf makinasını çok karıştıran birisiyimdir. Ama kalem pil iyidir diyen birisiyseniz bu makineyi bu fiyatta kaçırmayın derim.  Profesyonel makine gibi özelliklere sahip optik zoom özelliği harika. İsterseniz bascek/pclabs ekibinin incelemesini izleyebilirsiniz...


    Canon PowerShot SX 150 İncelemesi from pclabs on Vimeo.





    yada log sitesinin incelemesine buradan bakabilirsiniz...
    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Canon Powershot SX150 IS KDV Dahil 234.22 TL Rating: 5 Reviewed By: Mehmet Ali
    Scroll to Top