728x90 AdSpace

  • Latest News

    10/04/2012

    Yararlı Photoshop Kısayolları / İpucular ve Açıklamaları

    Sık olarak kullandığımız araçların klavye kısayolları:

        (M) Marquee Selection (Seçim Aracı)
        SHIFT+(M) Farklı Seçim Aracını Seçer
        (V) Move tool (Taşıma Aracı)
        (T) Type tool (karakter, yazı aracı)
        (G) Gradient/Bucket Fill tool (Gradyan/Kepçe Aracı)
        SHIFT+(G)  Gradients ve Bucket Fill Araçları arasında geçiş yapar
        (B) Brush tool    (Fırça Aracı)
        SHIFT+(B) Fırça araçları arasında geçiş yapar
        (E)  Eraser tool. (Silgi Aracı)
        Space (Ara tuşu, çalışma alanı üzerinde gezinti yapabilmek için)

    2.Örneğin çalışma alanınıza  büyükçe zoom yaptınız. %3040 gibi bir alandasınız %100 e gelmek için zoom(-) aracını yada CTRL  + tuş kombinasyonunu kullanırız... Fakat CTRL + Alt + 0 (sıfır) tuş kombinasyonu ile hemencik %100 görüntü boyutu ile çalışmanıza devam edebilirsiniz...

    3. Hızlı doldurma yapmak için: Örneğin bir alanı seçtiniz Ctrl -shift ve backspace tuşlarına basın size seçili renklerden ön yada arka renkleri soracaktır enter diyince seçim seçili renk ile dolar...



    Mehmet Ali

    Grafik tasarım konusunda bir şeyler öğrenmekte, öğrenmekte olduklarını paylaşmakta.

    Website: Mhmtalizm

    • Blogger Yorumları
    • Facebook Yorumları

    2 yorum:

    1. Selam. Ben İsmail, phoshop öğrenmeye çalışıyorum ve aynı zamanda daha amatör olsamda web tasarımı yapmaya çalışıyorum. Yaptığım bir web sayfasında kullanmak zorunda olduğum bir resim var ve boyutları ve kalitesi çok düşük. Bu resmi büyülterek pixel kalitesini arttırmak istiyorum. Photoshop cs 4 kurulu bilgisayarımda ve bu programla artırmak mümkün mü bilemiyorum! Günlerdir araştırıyorum ve hiçbir bilgiye ulaşamadım. Bana bu konuda bilgi verirseniz çok yardımcı olmuş olursunuz. Teşekkürler.

      YanıtlaSil
    2. Photoshop veya başka bir program ile resmi büyüterek piksel kalitesini arttıramazsın... Tam tersine resim büyüdükçe kalite azalır...

      Bence öncelik pixel nedir? Resim Formatları ve Kalitesi hakkında bilgi eedinmen...

      YanıtlaSil

    Item Reviewed: Yararlı Photoshop Kısayolları / İpucular ve Açıklamaları Rating: 5 Reviewed By: Kirli Adam
    Scroll to Top